torsdag 26. mai 2011

Vertinnefordeler

Vertinnefordeler

Har du lyst til å holde et party?
Jeg holder til i Stavanger, og tar meg gjerne turen inn til Sandnes.
Dersom du synes det høres gøy ut å holde et party, men ikke har plass eller mulighet til 
å ha det hjemme hos deg selv kan du bare ta med deg partyet hjem til meg!
Som vertinne får du alltid fine fordeler, i form av gaver,
rabatter eller varer til redusert pris. 
Det er jo veldig gøy å få samlet en gjeng venninner eller familie til kake og kaffe!

Du kan få en flott valgfri avtalegave og 1/2 pris på inntil 4 valgfrie produkter avhengig 

av salget på partyet.




























Send meg gjerne en mail til 
lc.graff@hotmail.com 
dersom du ønsker å holde et party 










Skal du Gifte deg eller kjenner du noen som skal gifte seg? Vi har bryllupslister der du kan plukke ut det du ønsker deg fra katalogen også kan gjesten dine kjøpe det hos meg :) Gjelder det samme for Ønskeliste til bursdag m.m!
For mer info send mail! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar